четвъртък, 26 януари 2017 г.

Строителен надзор - некоректни фирми

Днес ще Ви разкажа за един мой злощастен инцидент със строеж, който бях започнал преди време. Инцидента се касае конкретно към надзорната фирма, която наех за обекта си. За съжаление те се оказаха далеч от професионалисти и развалиха плановете ми относно въпросния обект.
Фирмата надзорник беше "С Консулт" ЕООД с ръководител Светослав Разнованов. През пролетта на 2013г. се свързах с фирмата и служителите й ме убедиха в пълния професионалисъм, с който работят и изпълняват задълженията си. Започнахме общата ни работа и до един момент всичко беше наред, докато не дойде време да се узаконят документите по обекта.
Както всички знаем, това е работата на строителните надзорници, все пак защо им плащаме. Парите бяха преведени по сметката на "С Консулт" ЕООД, но работата не беше свършена. След многобройни разговори и разправии от моя страна, не само със собственика Светослав Разнованов, но и с неговите приближени лица, се оказа, че документите ми няма да бъдат внесени и съответно обекта ми няма как да бъде легализиран и строежа му не може да продължи.
Това се случи лятото същата година.
От тази фирма получих само и единствено непрофесионално отношение, сериозно оронване на репутацията ми, като строител и дълбоко бъркане в джоба.
В момента строежа ми стои недовършен, а аз съм с много пари назад от цялата ситуация.
В интернет видях доста негативни мнения относно "С Консулт", както и сходни с моята истории. Пиша тези редове, точно заради това, за да няма повече опарени от този некоректен човек Светослав Разнованов.
Внимавайте, когато търсите фирма за строителен надзор или каквато и да била друга. Допитвайте се до приятели или поне до интернет, за да разберете, дали ще си свършат работата, като хората или ще си оставят ръцете, както в моя случай.

2 коментара:

  1. Здравейте, аз лично не се занимавам със строителство, но близки мои приятели и познати се занимават. От тях съм чувала, че тази фирма не е много ок с работата и прецаква клиентите си. С една дума взима им парите и после дим да ги няма, спират да вдигат телефони, не се появяват и тн., както и във Вашия случай.

    ОтговорИзтриване